یکشنبه , شهریور ۳ ۱۳۹۸
خانه / اخبار / Xiaomi: فشار جاه طلبی های بزرگ

Xiaomi: فشار جاه طلبی های بزرگ

[ad_1]

Xiaomi بر روی صحنه گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۰ با طرح های بزرگ پشت سر هم، اما شرکت در حال حاضر به مشکلات از جمله از دست دادن یکی از مدیران آن بالا و بر اساس گزارش آینده کنگره جهانی موبایل در بارسلونا از دست رفته در حال اجرا است. اما این رکود است که تولید کننده چینی از بهبود می یابند?

هنگامی که شرکت راه اندازی گوشی اول آن در سال ۲۰۱۱، آن است که به عنوان رقیب شرق دور کم هزینه به چالش پیشرو مارک های اپل، سامسونگ و (بیشتر) دیگر خانواده هایی که تحت سلطه بازار گوشی های هوشمند در حال نکرد. آن را با شرکت راه اندازی، به عنوان آسان و ارزان به تلفن های جدید به بازار که از آن است که حال حاضر برای دلیر رقیب جدید نیست.

نتیجه که است در حال حاضر بیشتر بالا تنظیمات گوشی با برچسب قیمت متوسط از همیشه قبل از Xiaomi به هیچ وجه تنها گزینه برای خریداران جهت گذران زندگی کردن ارزش خود گوشی است. در سال اول خود را از فروش گوشی های Xiaomi زمان ۸ میلیارد یوان درآمد; که بیش از ۱٫۱ میلیارد دلار در سال اول آن است.

AndroidPIT Xiaomi mi mix 2572
مخلوط سکته قلبی Xiaomi. / © AndroidPIT

جای تعجب نیست، با این موفقیت و شباهت غیر طبیعی به نام تجاری مانند گوشی Xiaomi ناچار به اپل مقایسه شد. چاپلوسی شرکت اپل یا توقف وجود ندارد; راه اندازی وقایع اغلب امور زرق و برق دار با صدها نفر از شرکت کنندگان شد. باز هم، دستاورد بسیار برای برند جوان. 

اما تقلید، به نظر می رسد، فقط تا کنون می توانید. سریع به جلو تا ۲۰۱۷ و شرکت به دنبال در یک چشم انداز متفاوتى هوگو Barra معاون بین المللی و بسیار قابل سابق-Googler، که با این شرکت از سال ۲۰۱۳ شده بود را فراموش کرده. از دست دادن Barra به عنوان سخنگوی اصلی و شخصی ترین مسئول Xiaomi ساخت تاخت و تاز به بازار اروپا و ایالات متحده که مطمئن صدمه دیده است این شرکت در کوتاه مدت است. 

در جلوی گوشی Xiaomi برای کنگره جهانی موبایل حال حاضر دندههای ماشین باید; سنگ بنای تقویم گوشی های هوشمند که در آن علامت های تجاری به نشان دادن خود جدیدترین و بهترین. Xiaomi را به AndroidPIT تایید کرد که آن رویداد امسال دست خواهد شد.

پول، پول، پول، برای ا-y

با بیشتر رقبا در بازار، حفظ عملکرد اولیه صعود سریع بود همیشه که به چیزی که روی حیله و تزویر به نیروی کشش برقی. ۲۰۱۳، درآمد Xiaomi را کمتر تا ۴٫۵ میلیارد دلار بود اما سود در آن تنها حدود ۵۶ میلیون دلار پس از کسر مالیات بودند; با حاشیه های بسیار نازک، می تواند یک قطره در آن درآمد و یا تقاضا برای محصولات خود را برای آینده مجموع سختتر. 

در سال ۲۰۱۴ Xiaomi دیدم یکی دیگر از سال های قوی از رشد (۱۳۵ درصد به حدود ۱۰٫۸ میلیارد دلار درآمدهای) اما از آنجا که نقطه آن، اساسا هیچ رشد در تمام در سال ۲۰۱۵ هنگامی که شما نوسانات ارز بیش از دوره به حساب را ارسال plateaued است. 

بنابراین ۱۰٫۸ میلیارد دلار درآمد نیست شرکت شکست کاملا – plateauing سود در به عنوان ساخت از دست دادن – اما از ۱۳۵ درصد رشد به حدود ۲ درصد نشانه نگران کننده شده است باید خوب، این رقم نمی باشد. تمام این است می گویند که dampening در شور و شوق بود فقط برای گوشی های Xiaomi را به عنوان آن بود.

در چین در سال ۲۰۱۵، رشد بازار گوشی های هوشمند فقط ۲٫۵ درصد و ۲۰۱۶ سپس اولین قطره های جهانی در فروش گوشی های هوشمند تاکنون ثبت شده و دستاوردهای انقباض در بازار هند به طور خاص، که در آن Xiaomi نیز اوایل دیدم دیدم.  

اگر گزارش حاشیه های Xiaomi که نشان می دهد به عنوان کم به عنوان ۲ درصد بر روی گوشی های دقیق آن کمی تعجب که در آن شده است در تلاش برای تقویت کسب و کار خود را با گسترش به دستگاه های دیگر (بله، از جمله آن تصفیه کننده هوا) و ارائه خدمات اینترنت است. 

در واقع، این شرکت مدیر عامل و موسس لی جون گفت: سال گذشته که سیمی آن می خواستم به عنوان یک شرکت گوشی های هوشمند در همه دیده می شود. و یا حتی شرکت “دستگاه”.

فکر می کنم از Xiaomi به عنوان شرکتی است که نوآوری به همه آوردن. ما قرار دادن تاکید بر محصولات با کیفیت بالا است که برای کمک به ایجاد متصل شیوه زندگی برای همه ما را به عصر جدید نوآوری تکنولوژیکی حرکت می کند. این تنها گوشی های هوشمند, قرص, تلویزیون, روتر معنا نیست–ما سرمایه گذاری در راه اندازی است که آنچه ما تماس زیست محیطی. آنها را به محصولات است که در Mi.com، بنابراین ما باید صدها تن از محصولات است که گرد هم می آیند برای ایجاد یک زندگی اعم از بانک های قدرت به wearables به تصفیه کننده هوا و آب به فروش می رسد.

آن ممکن است به نظر می رسد مانند تمایز فرد را برای شرکتی که بیش از ۷۰ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۵ به تنهایی (که در واقع اهداف ۱۰۰ میلیون ابتدا بود و سپس تجدید نظر به ۸۰ میلیون) که بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان به فروش می رسد، اما احتمالا یکی هوشمند با توجه به رکود فعلی در فروش گوشی های هوشمند است. 

یا نه خار Barra را خروج از شرکت جهت Xiaomi های بین المللی کسب و کار باقی مانده است دیده می شود اما این یکی که است به عنوان نشانه ای که آینده گلگون از آن به نظر می رسد ممکن است مورد استفاده قرار گرفته است. 

redminote 4 blu Xiaomi
Redmi 4 توجه داشته باشید. / © Xiaomi

آیا Barra را خروج از Xiaomi خواهد شد شرکت صدمه دیده است فکر می کنم? ما در نظرات زیر می دانم! 

[ad_2]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *